Wydanie: PRESS 05/2011
Boom na wideo
Pierwszy raz w historii naszego portalu robimy program telewizyjny. Przez ponad cztery lata dyskutowaliśmy z sobą w blogach, a dziś zaczynamy rozmawiać – tak Igor Janke, szef serwisu Salon24.pl, zaczął debatę polityczną nadawaną za pośrednictwem aplikacji internetowej Ipla. Godzinny program z udziałem prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego, prof. Jadwigi Staniszkis, prof. Wojciecha Sadurskiego, publicysty Rafała Ziemkiewicza i blogera Rybitzky’ego oglądało na żywo 10 tys. internautów. – To dla nas krok milowy. Dotąd byliśmy znani jako miejsce, w którym dostępne są głównie programy rozrywkowe – nie kryje satysfakcji Ewelina Tomasik, szefowa redakcji Ipli. – Zapowiedź programu pojawiła się dzień wcześniej, a dyskusję z prezesem Kaczyńskim cytowali wszyscy – dodaje.
Z Salonem24 Ipla zrealizowała potem m.in. debatę o rocznicy katastrofy smoleńskiej i rozmowę z Pawłem Kowalem. W ramach współpracy Ipla zapewnia studio, sprzęt i łącze, a Salon24.pl – temat i gości. – Na razie nie rozmawiamy o pieniądzach – mówi Igor Janke, pytany o to, czy spółka Redefine dzieli się np. przychodami z reklam wyświetlanych przy wspólnym programie. – Chcemy przywiązać internautów do stałej pory: czwartki o 20, kiedy realizujemy „Salon24live!” – mówi.
We własny, ekskluzywny kontent wideo w sieci inwestuje coraz więcej graczy rynku mediowego.
Więcej w majowym numerze "Press" - kup teraz e-wydanie
Aby przeczytać cały artykuł:
Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter